Моє життєве кредо:

  • "Візьми промінь світла і спямуй його туди,де панує темрява.                                 Візьми усмішку і подаруй її тому хто її потребує.                                                  Візьми доброту і дай її тому,хто сам не вміє віддавати.                                        Візьми віру і віддай кожному хто не має її.                                                              Візьми любов і неси її світові."             

Педагогічне кредо:

"До кожної дитини ключ знайти.                     У праці результат хороший мати,           Упевнено і творчо до мети іти:             Злюбов"ю серце дітям віддавати."

Рецепт педагогічної молодості.

Систематично вживай:

-бальзам мудрості,

-коктейль творчості,

-каву бадьорості,

-відвар пунктуальності,

-настій терпимості,-екстракт людяності.

Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вихователю!!!


Моє портфоліо.

Вихователя дошкільного навчального закладу(я/с) №1 "Теремок" Близнюківської     селищної ради Близнюківського району Харківської області.

Мета портфоліо

1. Презентувати результати навчально-виховної роботи для оцінки своєї професійної компетентності.

2. Здійснити аналіз, узагальнення та систематизацію педагогічного досвіду.

3. Систематизувати навчальні матеріали і напрацювання для демонстрації та атестації

Есе на тему:

«Від правильного виховання дітей залежить добробут усього народу."

Що таке виховання? Виховання - це цілеспрямоване формування особистості для підготовки до життя у сучасному суспільстві. Виховання є засвоєння хороших звичок. Виховна функція родини спрямована на формування й розвиток особистості дитини, її соціалізацію. Соціально - економічне положення родини, освіта і культурний рівень батьків впливають на якість виховання. Проблеми сімейного виховання стають актуальними для будь - якого суспільства, тому що родина - одна з його складових, що постійно відчуває на собі всі зміни, які відбуваються в країні, а отже, відбуваються у розвитку суспільства. Найдорожчий скарб кожного народу - його діти. Історія людського суспільства поклала на батьківську голову відповідальність за своїх дітей, за організацію життя родини, коронувавши їх, як найперших і незамінних вихователів у житті кожної людини. Продовжуючи рід людський, батько, мати повторюють самих себе, і від того, наскільки свідомим є це повторення, залежить моральна відповідальність за людину, за його майбутнє. Виховання дітей - це віддача особливих сил, сил духовних. Людину ми створюємо любов'ю - любов'ю батька до матері і матері до батька, любов'ю батька і матері до людей, глибокою вірою в гідність і красу людини. Прекрасні діти виростають у тих сім'ях, де мати і батько по -Свідомість закладається в людині з перших років життя, перші уяви і моральні почуття у дитини викликають її батьки. Турбота, ласка з боку рідних та близьких, радість, яка оточує дитину в здоровій, згуртованій сім'ї, виховують у дітей перші почуття симпатії, любов до батьків, дідусів і бабусь, братів і сестер, породжують прагнення спілкуватися з ними, а згодом і піклуватися про них. Приклад батьків, старших членів сім'ї стає для дитини тим животворним джерелом, з якого виростає поступово почуття любові до людей, до свого рідного краю, народу, своєї Батьківщини. Важливо, щоб батьки самі були моральними людьми, якщо вони прагнуть прищепити своїм дітям моральні норми і цінності. Розвиток дітей напряму залежить від того, що дали їм батьки у духовному плані. Одна з головних проблем сучасного сімейного виховання полягає в тому , що ми намагаємося щосили перекласти виховання своїх чад на плечі інших людей, забуваючи, що в сімейному вихованні закладається основа особистості . У цій сфері не можна повністю довірятися фахівцям, тут треба вкласти свою душу. Дитина повинна відчувати любов батьків, дуже важливо, щоб її любили не за успіхи у навчанні, поведінку або спортивні досягнення, а просто так. Причому дітям потрібні докази нашої любові, хоча дорослим і здається, що любов до дітей це само собою зрозуміле поняття. Своїм небажанням слухатися, хуліганством або нехорошими вчинками дитина намагається всіляко привернути до себе увагу. А батьки, часто не розуміючи цих сигналів, вирішують, що вони допустили будь-то промахи при вихованні дитини і намагаються ще більше завантажити малюка корисними заняттями, бажано, під керівництвом професійного педагога. Крім батьків наставниками є педагоги. Всі вони намагаються зробити з маленької недосвідченої дитини дорослу, розумну людину. Давайте поміркуємо над словами Цицерона про те, що маючи поганих кравців, не матимемо гарного одягу, поганих пекарів - їстимемо такий - сякий хліб, а якщо матимемо поганих учителів, то не буде в нас майбутнього. «Вихователь має бути таким, яким він хоче бачити своїх вихованців» - говорив К.Ушинський. Як і раніше, вихователь має бути зразком в усьому - в спілкуванні, культурі, манері триматися, своєї впевненості. Потрібно бути сонячними людьми, пророками, які несуть світло людям і ведуть націю в прекрасне майбутнє.
Проблеми виховання дітей у сім'ї можуть виявитися проблемами суспільства, в якому нам з вами доведеться жити. Якщо ми виховаємо своїх дітей погано або перекладемо турботу про дітей на інших, ми побудуємо майбутнє, де навколо нас будуть успішні, ділові, але абсолютно байдужі люди.
Про силу виховного впливу батьків красномовно говорять такі українські народні прислів'я і приказки: «Який кущ, така й хворостина, який батько,така й дитина», «Які мамо й тато, таке й дитятко».
«Суть виховання полягає саме в тому, що старше покоління передає свій досвід, свою пристрасть, свої переконання молодшому поколінню. Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми» - А.С.Макаренко. Що посієш, те й пожнеш - для цього необхідно виховати порядну людину. Це повинно бути метою кожної родини.
Добре виховати своїх дітей - не тільки найголовніший моральний, а й конституційний обов'язок кожного батька і кожної матері. За виховання своїх синів і дочок вони відповідають перед суспільством. справжньому люблять один одного і разом з тим люблять і поважають людей.


Загальні відомості

Прізвище, ім'я, по батькові(повністю)

Дата народження

Домашня адреса


Телефон

Освіта (зазначити назву навчального (-их) закладу (-ів), рік закінчення

Ромащенко Аліна Миколаївна

7 грудня 1983 року

Харківська область, селище Близнюки, вул.Дружби 36

0664688423

Закінчила у 2003 році Красноградський коледж Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю«Дошкільне виховання»і здобула кваліфікацію вихователь у дошкільному закладі,сімейний вихователь.

Закінчила у 2007 році Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю«Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователя дошкільного віку,організатора-методиста дошкільного виховання,вчителя логопеда.

Загальний педагогічний стаж

Стаж роботи у цьому навчальному закладі

Вікова група вихованців

Кваліфікаційна категорія, звання


Проходження курсів кваліфікації за останні 5 років

Грамоти



Основні професійні досягнення



Опубліковані статті, методичні рекомендації, брошури ( вкажіть вихідні дані)

9років 6 місяця

6років 8місяців.

молодша

кваліфікаційна категорія «Спеціаліст другої категорії»

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» з 21.03по29.04 2016р.

Районний рівень.Грамота відділу освіти Близнюківської районної державної адміністрації,2015р.


як результат роботи діти молодшої групи мають достатній рівень логічного мислення.


у районній газеті «Нове життя», опубліковані статті із життя дошкільного навчального закладу

Педагогічні технології

1.інформаційно-комунікативні;

2.практичні;

3.ігрові;

4.інтегральні;

Виступи на педрадах.

Тема: "Інтерактивні технології розвитку мови дітей дошкільного віку"

Тема:"Завдання дошкільного закладу щодо захисту прав гідності дітей".

Тема: "Роль сім"ї у формуванні морально-правового виховання."

Результати педагогічної діяльності

Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.

Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята.

Головна мета роботи - пробудити в дитячих серцях любов до рідної країни з її багатою та різноманітною природою. Для її реалізації необхідно використовувати спостереження, екскурсії, нескладні досліди, працю на ділянках, бесіди за картинами, читання та інсценізацію творів художньої літератури, прогулянки "екологічною стежиною", відпочинок "на веселій галявині" з проведенням цікавих ігор. Дошкільнята залюбки долучаються до природоохоронної діяльності. Малюкам про природу розповідають їхні улюблені казкові персонажі - Озивайко, Добрик, Джмелик із журналу "Джміль", хлопчик Помагай, Травознай та інші. Доброю традицією може стати проведення "Днів Землі" з участю батьків, коли розцвітає і за­плітається у віночок буйної зелені вся територія дитячого садка.

Засобом патріотичного виховання є мистецтво: музика, художні твори, образотворче мистецтво, народне декоративно-прикладне мистецтво. Необхідно, щоб твори мистецтва, які використовуються у роботі з дітьми були високохудожніми.

Важливим напрямком роботи по вихованню любові до Батьківщини є формування у дітей уявлень про людей рідної країни. Перш за все необхідно згадати тих людей, які про-славили нашу країну - художників, композиторів, письменників, винахідників, вчених, манд-рівників, філософів, лікарів (вибір залежить від вихователя). Необхідно на конкретних прикладах, через конкретних людей познайомити дітей з "характером" українського народу (творчі здібності, вмілість, пісенність, гостинність, доброзичливість, чутливість, вміння захищати свою Батьківщину). Вихователь намагається познайомити дошкільнят з людьми, яким притаманні якісь певні якості чи вміння, залучити дітей до їх діяльності.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати